Monday, April 11, 2011

MASA LAPANG..???


                        Ini la hobi aku ketika FREE TIME adalah bermain gitar,,
                                    pada masa yang sama kenapa aku minat dengan gitar,,
                                   kerana bunyi yang harmoni dan membuatkan diri aku tenang.
                                   Kadang-kadang aku selalu mencari tempat untuk aku bermain musik,,
                                   dengan tempo dan irama yang baik seperti di taman Tasik Titiwangsa,
                                  Taman Layang-Layang dan sebagainya.
                                  setakat ini aku tetap setia dengan hobi aku ini,,
                                  tak pernah berubah walau apa apa pun sebab jiwa aku adalah:
                                                             "MUSIC IS MY LIFE"

No comments:

Post a Comment